www.BFLassociates.com

HVEM ER BFL ASSOCIATES?

BFL ble grunnlagt i 1970 og er et høyt spesialisert konsulentfirma som tilbyr omfattende search og lederrekruttering samt strategiske forretningstjenester. Vår langvarige rolle har bidratt til utvikling av et pålitelig nettverk for rekruttering, samtidig som vi har vært i stand til ?finne nye forretningsmuligheter for våre kunder.

BFL Associates arbeider for ?finne og sikre de ressurser våre kunder trenger for ?lykkes. Kunder kontakter oss ofte i utgangspunktet for ?f?assistanse med rekruttering til lederstillinger. Men siden vår kapasitet strekker seg langt utover rekruttering, er vi ofte i stand til ?gi assistanse som gir økt verdi innen områder som program for medarbeider lojalitet, kompensasjons analyse og langtids planlegging for sunn vekst.

BFL foretar diskret og vedvarende undersøkelser for ?finne informasjon om en kandidat. Våre medarbeidere er uredde og oppfinnsomme i sine metoder. Nye muligheter blir gransket nøye, enten det foregår i kjente jaktmarker eller i nyere, uutforskede områder. Når vi finner det vi ønsker kan vi være svært overtalelsesdyktige, men er ogs?istand til ?vise tålmodighet når situasjonen forlanger det.

Da Bjørn F. Lindgren opprettet BFL Associates i New York for 40 år siden var han og noen f?kolleger først og fremst involvert i søkeaktiviteter for lederstillinger. I dag er firmaet fast basert i Houston og tilbyr en mengde globale søk-og konsulenttjenester.

BFL Associates har som mål ?være den foretrukne leverandør av søk- og rekrutteringstjenester til lederstillinger for norske bedrifter med virksomhet i USA.

Page 02

© 2009-2016 BFL Associates, Ltd.
12 Greenway Plaza, Suite 1100
Houston, Texas USA 77046
Tel:  (713) 965-2112

Kunnskap er Makt
Hvem er BFL Associates?
Hva kan BFL gjøre for deg?
Hva skiller BFL fra andre?
Hva har våre kunder behov for?
Søker du BFL?
Aktuelle Muligheter