www.BFLassociates.com

Hva har våre kunder behov for?

Hos BFL Associates vet alle at “Integritet Er Vår Styrke.” Dette enkle utsagnet oppsummerer vår filosofi og fungerer som veileder i alt vi gjør:

Vi sørger for at vi er tilgjengelige og lytter nøye til dine behov.

Vi fastsetter klart definerte mål s?alle blir enige om hva som ønskes levert.

Vi forstår deg og ditt firmas strategiske mål og sørger for at våre anbefalinger ikke bare er nyttige for deg idag men ogs?i fremtiden.

Vi evaluerer situasjonen og formidler all nødvendig informasjon - god eller dårlig - p?en klar, betimelig måte.

BFL tilbyr fleksibilitet i våre konsulenttjenester. Vi gir respons med de tjenester som trengs etter som kundens behov endres. I ett tilfelle, etter mange lederrekrutteringer for en multinasjonal produsent, sikret BFL långiver til kundens bygningsprosjekt. Fordi vi forsto denne kundens behov kunne vi spille en avgjørende rolle for dem i denne bankinvesterings transaksjonen.

Hvordan vet vi at kunden er fornøyd? Henvisninger og gjentatte engasjementer fra eksisterende kunder – hvorav mange forlenger kontrakten sin – er vanlig hos BFL.

Page 05

© 2009-2016 BFL Associates, Ltd.
12 Greenway Plaza, Suite 1100
Houston, Texas USA 77046
Tel:  (713) 965-2112

Kunnskap er Makt
Hvem er BFL Associates?
Hva kan BFL gjøre for deg?
Hva skiller BFL fra andre?
Hva har våre kunder behov for?
Søker du BFL?
Aktuelle Muligheter